#13.DAN: Gibanje, gibanje, gibanje …

Ja, ja. Kar dolgo je že sedaj, vsaj za nekatere med nami, gibanje nekoliko omejeno. Ko poseže vmes še slabše vreme, je povečana napetost zagotovljena. Gibanje na svežem zraku, prosto gibanje v naravi, v gozdu sicer res dela čudeže, zato če le morete, poiščite lokacijo, kjer si boste lahko namenili tudi nekaj tega, ne da bi srečevali druge ljudi. Če in ko pa to ne gre, bodo za vas skrbeli naši športniki, ki vsak teden v vrtcu vneto telovadijo z našimi otroki.

Tako vam sporočajo.

 

Pozdravljeni,

glede na trenutno situacijo, upamo da ste zdravi in dobrega počutja. V veliki želji, da tako tudi ostane vam pošiljamo nekaj informacij in primerov aktivnosti za gibalno vadbo doma.

Najprej želimo poudariti, da redno spremljate priporočila in navodila NIJZ, ki se spreminjajo glede na aktualno situacijo (https://www.nijz.si/sl/koronavirus-2019-ncov).

Glede same vadbe so priporočila zbrana na: http://www.slofit.org/slofit-nasvet/ArticleID/187/Priporo%C4%8Dila-o-telesni-dejavnosti-v-%C4%8Dasu-%C5%A1irjenja-korona-virusa?fbclid=IwAR0bO-_AHmCiBjetNwBzDfuENtd1lrDOGK5ZDLwf2UCG8P3o_spmu7Z-5xU#.Xm_HznoP9n0.facebook

Kratek povzetek pomembnih splošnih priporočil:

  • Redna vadba pomaga pri ohranjanju zdravja in dobrega počutja.
  • Vadbe ne izvajajte v primeru bolezenskih znakov.
  • Dejavnosti izvajajte v notranjosti svojega doma ali zunaj na samem.
  • Vadbe ne izvajajte na otroških igriščih.
  • Dejavnosti ne izvajajte v skupinah, k vadbi povabite le starše, brate in sestre.
  • Vadbo izvajajte vsaj 30 minut dnevno.
  • Za telesno (športno in fizično) dejavnost je značilen povečan srčni utrip, občutek toplote in zadihanost.
  • Po vadbi si dobro umijte roke in prezračite prostor.

V prihodnjih dneh bomo pripravili različne primere vadb, ki bodo vsebovale prilagojene vsebine, ki jih otroci v veliki meri poznajo z naših uric in se lahko izvajajo doma z rekviziti, ki jih najdemo med igračami.

Vsekakor pa je izredno pomembna tudi prosta igra otrok, kjer boste z minimalnim usmerjanjem hitro dosegli, da bodo otroci v gibanju.  Bodite čim več zunaj v naravi, sprehajajte se, tecite, kolesarite ipd.

Želimo si, da bi skupaj dosegli, da bodo otroci računalnike, tablice in telefone nadomestili tudi z gibalno igro.

Lep pozdrav,

ekipa SD Novinar.

 

Da boste lažje dočakali, pa je #našaLara pripravila nekaj prav posebnega.